Tuesday, December 13, 2011

MIRACLE TAB EX – REDUCED GLUTATHIONE (SKIN WHITENING PILLS)


Dengan TAB, ribuan wanita menjadi lebih CANTIK BERSERI berbanding dahulu,

dan memiliki kulit bersih cerah bercahaya dan kekal jelita ke akhir hayat..

Kini memperkenalkan TAB EX, rumusan L-Glutathione yang diperkaya yang mampu menggandakan seri kecantikanmu, cara alternatif yang lebih pantas untuk cantik berseri dan kekal muda.

TAB EX diilhamkan atas kejayaan TAB (dari pengeluar yang sama) khusus untuk mengembalikan keremajaan kulit serta menaikkan seri kecantikan yang lebih menyeluruh. Lebih berseri dan memukau, daripada biasa.

Mengandungi molekul unik dan diperkaya dengan gred L-Glutathione tertinggi, TAB EX berkesan dengan pantas untuk mengurangkan garis garis usia dan tompok-tompok kering pada kulit, melembabkan serta merangsang pembentukan kollagen dan protein kulit yang baru sehinggakan membuatkan kulit bersih bersinar, tegang dan halus.

Kuku dan rambut juga kini lebih kuat berbanding biasa. terima kasih kepada molekul unik TAB EX yang menyerupai GSH (singkatan saintifik untuk L-Glutathione) semulajadi badan, kini seri kulit boleh didapati dengan senang selain fungsi mengurangkan dan mencegah pembentukan melasma, pigmentation, sun burns, mengecutkan jerawat, mengecilkan pori, dan liang roma yang ketara dengan pantas dan effektif.

Stress, depression dan fatigue juga dapat diatasi dengan mudah melalui menambahnaikkan tahap L-Glutathione semulajadi badan. L-Gutathione adalah merupakan sejenis protein yang dihasilkan oleh hati manusia, maka tidak hairanlah jika dengan menambah kandungan GSH dalam badan akan memberikan kebaikan kebaikan untuk kesihatan luar dan dalam serta dapat dioptimumkan dengan mudah.

Tab ex juga berfungsi untuk menaikkan sistem imun bada terhadap penyakit, selain merawat dan melindungi sel manusia dari dalam. Pembuangan toksin atau fungsi detox organ dan keseluruhan badan menjanjikan kesihatan yang seri yang berpanjangan..

Ringkasan faedah tambahan Tab Ex untuk kecantikan alami:

Faedah TAB EX untuk kulit:
* Mencerahkan & meratakan warna kulit secara keseluruhan
* Mencerahkan & mengurangkan parut
* Mengurangkan & menghalang jeragat
* Menghilangkan & membasmi jerawat degil
* Menambahkan keanjalan kulit & anti penuaan
* Mengurangkan & Menghilangkan selulit, orange peel skin
* Mengecilkan pori pori kulit
* Menjadikan kulit lebih bercahaya & kelihatan segar
* Melembabkan & menghaluskan kulit
* Merangsang pertumbuhan rambut & menguatkan kuku
* Menghalang pembentukan toksin dalam badan dan organ
* Mengurangkan kedut dan menegangkan kulit
* Melindungi kulit dari UVA & UVB
* Memperbaiki struktur dan keadaan kulit bermasalah
* Mengoptimumkan kesihatan secara menyeluruh
* Anti Stress dan Anti Depression

Jika dahulu, berhabis ribuan ringgit demi cantik dan menawan pun belum tentu memberi pulangan yang diingini. Kini tidak perlu berbelanja besar untuk cantik, tidak perlu dihiris oleh pisau surgery atau dicucuk perit oleh jarum kecantikan. Cukup dengan TAB EX yang semestinya lebih kos effektif untuk tampil muda, cantik, glowing dan menawan, tidak perlu lagi makeup tebal, tidak perlu lagi berhabis untuk segala krim dan tonik, serta pelbagai makan tambahan yg sebenarnya tidak diperlukan tubuh..

HARGA BIASA RM180

No comments: